“Ādažu Čipsi” sāk ražot sarkanus un zilus kartupeļu čipsus 0
Norvēģu grupas “Orkla Confectionery & Snacks Latvija” zīmols “Ādažu Čipsi” pirmais Baltijā sāk krāsaino kartupeļu čipsu ražošanu no Latvijā audzētiem sarkanajiem un zilajiem kartupeļiem, informēja uzņēmuma Sabiedrisko attiecību un komunikācijas vadītāja Lineta Mikša.
Viņa norādīja, ka eksotiskā izskata kartupeļi audzēti tepat Latvijā no īpašām sarkano un zilo kartupeļu šķirnēm. Tā kā krāsaino kartupeļu audzēšana ir komplicēts process, jaunais produkts Latvijā un Lietuvā būs pieejams ierobežotā daudzumā.
“Inovācija ir viens no mūsu dzinējspēkiem – regulāri investējam zīmola, produktu un ražošanas attīstībā, lai piedāvātu arvien jaunus un nebijušus produktus. Jau no pagājušā gada meistari ir strādājuši pie jauna produkta izstrādes, kas atšķirsies no visa iepriekšējā sortimenta. Esam radījuši inovatīvu produktu – modernu sāļo uzkodu, kas gatavota no īstiem, Latvijā audzētiem kartupeļiem sarkanā un zilā krāsā, bez mākslīgām krāsvielām un garšas pastiprinātājiem,” teica uzņēmuma pārstāve.
Viņa arī informēja, ka šogad plānots iepirkt vairāk nekā 20 000 tonnu kartupeļu. Daļu no uzņēmumam nepieciešamajiem kartupeļiem “Orkla Confectionery & Snacks Latvija” meitas uzņēmums “Latfood Agro” audzē pašu spēkiem, jo, lai radītu čipsu ražošanai nepieciešamo šķirni, var paiet pat vairāki gadi. Taču pārējos kartupeļus uzņēmums iepērk no Latvijas zemniekiem, ar kuriem cieši sadarbojas gan stādīšanas, gan audzēšanas periodos. Šogad kopumā tika iestādīti vairāk nekā 640 hektāri kartupeļu čipsu ražošanai, kas tiks iepirkti no Latvijas zemniekiem.
“Ādažu Čipsi” ražošanā svarīgu lomu ieņem gan kartupeļu šķirne, gan to kvalitāte, lai spētu saražot teicamu produkciju gan vietējiem, gan eksporta tirgiem. Tādēļ šo šķirņu kartupeļus iepērk no vietējiem kartupeļu audzētājiem, kuri spēj nodrošināt nepieciešamo kartupeļu kvalitāti.
Kā ziņots iepriekš, “Ādažu Čipsi” šogad atzīmē 25.jubileju kopš ražošanas sākšanas 1993. gadā. Par godu dibināšanas gadadienai zīmola sortiments ir papildināts ar jaunumiem, kā arī pilnveidota “Ādažu Čipsi” vizuālā identitāte, kas vēl vairāk stiprina zīmola vērtības un kvalitāti.
Papildus tam šogad “Orkla Confectionery & Snacks Latvija” investēs vairāk nekā miljonu eiro čipsu paku transportēšanas un pakošanas līnijas automatizācijā, kas būtiski kāpinās uzņēmuma efektivitāti un padarīs “Ādažu Čipsu” ražotni vēl konkurētspējīgāku.
Jau vēstīts, ka “Orkla Confectionery & Snacks Latvija” konsolidētais apgrozījums pērn sasniedza 81,1 miljonu eiro, kas ir par 4,3% vairāk nekā 2016.gadā, bet koncerna peļņa bija 3,1 miljons eiro.
“Orkla Confectionery & Snacks Latvija” ir viens no vadošajiem šokolādes un konditorejas izstrādājumu, kā arī uzkodu ražošanas uzņēmumiem Baltijas valstīs. “Orkla Confectionery & Snacks Latvija” pārstāv zīmolus “Laima”, “Selga”, “Staburadze”, “Ādažu Čipsi”, “The Original Taffel Snacks” un “Pedro”. Uzņēmums eksportē preces uz gandrīz 30 valstīm, tajā kopumā strādā vairāk nekā 1000 cilvēku.
“Orkla” ir Oslo biržā kotēts uzņēmums, kurš bāzēts Oslo, Norvēģijā. “Orkla” apgrozījums 2017.gadā bija četri miljardi eiro. “Orkla” grupā kopumā strādā vairāk nekā 18 000 darbinieku.