‘Claas’ traktorus un kombainus pieslēgs īpašai diagnostikas sistēmai 0
Jau sākot ar 2018. gada jūniju, kompānija Claas saviem graudu novākšanas kombainiem Tucano un Lexion, kā arī traktoriem Axion un Xerion uzstāda SIM karti, kas ļauj tos pieslēgt attālinātā servisa Claas Remote Service sistēmai.
Tiek lēsts, ka līdz šāgada beigām sistēmai tiks pieslēgtas 500 Claas mašīnparka tehnikas vienības.
Remote Service reālā laika režīmā veic darba ražīguma un korektuma diagnostiku visām lauksaimniecības tehnikas sistēmām. Claas dīlerkompāniju servisa inženieri saņem informāciju par kļūmēm un darba pārrāvumiem, kas notikuši ar sistēmai pieslēgtajām mašīnām, tādējādi ir iespējams nekavējoties ķerties klāt to novēršanai. Turklāt daudzos gadījumos tehnikas remontu var veikt bez speciālista klātbūtnes, bet paša mehanizatora spēkiem.
Pieturoties pie principa – jūsu dati pieder jums –, kompānija Claas ar klienta piekrišanu var piekļūt tikai mašīnas tehniskajiem un ar ekspluatāciju saistītajiem datiem. Informācija par ražas lielumu un citas komerciāla rakstura ziņas paliek tehnikas lietotāja īpašumā.
Pateicoties Remote Service, tiek vienkāršots un paātrināts mašīnas tehniskās apkalpošanas process. Dīleru servisa inženieri saņem datus ne tikai par kļūmēm, bet arī par to, kādas kombaina vai traktora darba parametru izmaiņas pirms tam notikušas un varējušas būt par kļūmes iemeslu.
Saņemot pilnu apkalpojamā tehnikas parka statistiku, reģionālais Claas tehnikas dīleris var kopā ar klientu noteikt un plānot optimālos tehniskās apkopes termiņus, laikus papildināt noliktavas klāstu ar nepieciešamajiem materiāliem un rezerves daļām. Tas ļauj optimizēt remontdarbnīcu noslodzi, īpaši periodā pirms sezonas lauku darbu uzsākšanas.
Turklāt ilgā laika periodā savākto tehnisko informāciju par Claas mašīnu ekspluatāciju kompānijas inženieri izmantos, lai novērtētu tehnikas uzticamību un produktivitāti, kā arī lai izstrādātu jaunus tehniskos risinājumus.
Vairāk lasiet žurnālā Agro Tops