5 iemesli, kāpēc nepieciešama SEO optimizācija 0
SEO un CEO skan līdzīgi, atšķiras pēc nozīmes, un ir vienlīdz nepieciešami veiksmīgam biznesam. Search Engine Optimization (SEO) jeb meklēšanas rezultātu optimizācija ir viens no universālākajiem mārketinga rīkiem, kas palīdz apsteigt konkurentus, paplašināt klientu loku un nodrošināt izdevīgu vietu ikviena interneta meklētāja rezultātos. Paļauties uz tīru veiksmi 21. gadsimtā ir nedz izdevīgi, nedz prātīgi – mūsdienās SEO pakalpojumi ir jāiekļauj ikviena uzņēmuma mārketinga budžetā, un tam ir vismaz pieci pamatīgi iemesli.
1. Labākas pozīcijas interneta meklētājos
Katram biznesam ir mājaslapa, bet ne katra mājaslapa atnes vēlamos rezultātus, un itin bieži pie vainas ir nepilnīga SEO optimizācija vai tā pat nav iekļauta mārketinga stratēģijā. Tieši SEO lielā mērā nosaka, vai saite uz Tavu uzņēmumu nonāks interneta meklētāja Google pirmajā vai piektajā lappusē, un vai potenciāli klienti atradīs Tavu uzņēmumu pēc atslēgas vārdiem. Kvalitatīvi SEO pakalpojumi paaugstina mājaslapas indeksu interneta meklētājos un palīdz sasniegt ikviena biznesa mērķi – nonākt meklētāja TOP pozīcijās pirmajā lapā.
2. Uzlabota reputācija konkurentu vidū
Liela interneta lietotāju daļa pat neskatās uz maksas reklāmām un aktīvi lieto reklāmu bloķētājus. Lai sasniegtu šo auditoriju, biznesam jākoncentrējas uz dabiskās meklēšanas rezultātiem (organic search). Tieši to nodrošina SEO – augstāka pozīcija interneta meklētājā piesaista vairāk uzmanības un vienlaikus uzlabo uzņēmuma reputāciju. Bizness, kas pamanījies ierindoties meklētāja pirmajā lapā, izraisa vairāk uzticības, nekā uzņēmums, ko var atrast tikai interneta dziļumos.
3. Vairāk informācijas par esošiem un potenciāliem klientiem
SEO palielina mājaslapas apmeklētāju skaitu, un informācija par šiem apmeklētājiem ir zelta vērta. Informācijas analīze nodrošina labāku priekšstatu par esošiem un potenciāliem klientiem, viņu motivāciju un ieradumiem. Arī tādi dati kā apmeklētāju dzimums, vecums un atrašanās vieta ir noderīgi, plānojot nākamās mārketinga kampaņas – jo labāk bizness pazīst savus klientus, jo vieglāk padarīt saturu, dizainu un piedāvājumu pievilcīgāku konkrētai auditorijai.
4. Labāka atdeve ilgtermiņā
Mārketingā ir gan īstermiņa, gan ilgtermiņa stratēģijas, un SEO nepārprotami pieder pie otrās kategorijas. Atdeve no SEO pakalpojumiem neparādās otrajā dienā, jo mājaslapa pēc atslēgas vārdiem pozicionējas ilgstošas darbības rezultātā un panākumi var būt redzami arī tikai pēc vairākiem mēnešiem. Domā, ka nevari gaidīti tik ilgi? Rezultāts ir gaidīšanas vērts – uzņēmumam, kas plāno būt tirgū arī pēc trīs un pieciem gadiem, SEO stratēģijai jākļūst par ikdienas daļu.
5. Lielāka uzticība, radot saturu
SEO darbības principi iet cieši kopā ar saturu. Bez tehniskajām izmaiņām mājaslapas tehniskajā daļā, papildus, lai uzlabotu atslēgvārdu pozīcijas meklētājā, tiek profesionāli rediģēti mājaslapas teksti, veidoti bloga raksti, PR raksti un reklāmraksti, iesaistot nepieciešamos atslēgvārdus. Saturs tiek radīts tā, lai ne vien strādātu uz pozīcijām, bet arī, lai potenciālie klienti Tavā mājaslapā un par Tavu biznesu saistītos tekstos, atrastu atbildes uz saviem jautājumiem, tādā veidā informējot, izglītojot un paaugstinot uzticību!
Ja arī Tavam uzņēmumam ir vajadzīgi SEO pakalpojumi (un tādi ir vajadzīgi absolūti ikvienam biznesam), vērsies pie Infinitum Agency – mūsdienīga un uz rezultātiem orientēta reklāmas aģentūra, kas jau deviņus gadus palīdz uzņēmumiem tapt redzamiem!