“220.lv”: Pārdošanas apmēri šajā gadumijā varētu būt par gandrīz 10% lielāki nekā pērn 9
Pārdošanas apmēri šajā gadumijā varētu būt par gandrīz 10% lielāki nekā pirms gada, aģentūrai LETA prognozēja “220.lv” “Merketplace” pārdošanas vadītājs Kārlis Ozols.
Viņš atzīmē, ka atbilstoši “220.lv” apkopotajiem operatīvajiem datiem par laika periodu no Melnās piektdienas, kas ir novembra beigās, līdz šim viena no visstraujāk augošajām preču kategorijām ir rotaļlietas, tostarp lelles, rotaļu automašīnu garāžas, rotaļu virtuves, konstruēšanas komplekti, galda spēles, izglītojošas rotaļlietas, spēļu konsoles, krāsu komplekti, gleznas un krāsošana pēc skaitļiem.
Ozols min, ka šogad pircēji pastiprināti iegādājas arī elektriskās zobu birstes, šeikerus, masierus, mazo virtuves tehniku, piemēram, fritēšanas iekārtas. Izaugsme novērota arī mājas audio sistēmu kategorijā, kā arī tālruņu kategorijā.
Tāpat audzis pieprasījums pēc ziemas apģērbiem – gan bērnu, gan pieaugušo, kā arī pieaugums bijis apavu kategorijā. Gatavojoties svētkiem, pieaug arī interjera priekšmetu pārdošanas apmēri, īpaši glāžu un šķīvju komplektu.
Jau vēstīts, ka “220.lv” pārstāvošais uzņēmums SIA “Pigu Latvia” pagājušajā finanšu gadā, kas ilga no 2021.gada 1.aprīļa līdz 2022.gada 31.martam, strādāja ar 40,742 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 19% vairāk nekā gadu iepriekš, savukārt kompānijas peļņa samazinājās par 24,7% un bija 817 307 eiro.
“Pigu Latvia” reģistrēta 2005.gadā, un tās pamatkapitāls ir 3 735 984 eiro. Kompānijas vienīgais īpašnieks ir Lietuvas “Pigu”.
“PHH Group” tika izveidota, kad “Pigu Group”, kurā iekļaujas arī “220.lv”, apvienojās ar Somijas “Hobby Hall”. “PHH Group” pārvalda e-veikalus un tirdzniecības platformas Somijā, Igaunijā, Latvijā un Lietuvā. Uzņēmuma grupā ir “220.lv”, “Pigu.lt”, “Kaup24.ee”, “Hansapost.ee” un “Hobbyhall.fi”.