1974. gada 10. oktobrī 0

Pirms 40 gadiem, 1974. gada 10. oktobrī, tika atklāta jaunā Rīgas lidosta pie Mārupes.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Ūdensvīrs – orangutāns, Dvīņi – lapsa: kāds savvaļas dzīvnieks tu esi pēc zodiaka zīmes
Veselam
21. gadsimta sērga – resnās zarnas divertikuloze. Kas tas ir, kas to skar un kādos gadījumos draud arī tev?
Omīte noved līdz izmisumam telefonkrāpniekus, nogurdinot ar stāstiem par pīrādziņiem – jauns veids, kā tik galā ar noziedzniekiem 31
Lasīt citas ziņas

Tās celtniecību sāka 1965. gadā, kad kļuva skaidrs, ka Spilves un Rumbulas lidlauki augošajām aviosatiksmes prasībām vairs neatbilst. Regulāri reisi no ”Rīgas” gan sākās tikai nākamajā, 1975. gadā. Toreiz tā darbojās kā iekšzemes lidosta PSRS robežās un bija valsts monopolkompānijas ”Aeroflot” sastāvdaļa bez tiesībām patstāvīgi saimniekot. Arī visi ienākumi nonāca pārdalei Maskavā. Ēku projektēja specializētās institūcijas Ļeņingradā un Maskavā, taču interjeri bija vietējo – galvenā mākslinieka Aleksandra Stankeviča un dizainera Armīna Punkas – rokās. Tam laikam ēkas iekārtojums un risinājumi bija izcilā līmenī. Sākotnējie interjeri zuda 90. gadu pārbūvēs, kad starptautiskā lidosta ”Rīga” kļuva par lielāko starptautiskā gaisa transporta mezglu Baltijā.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.