1935. gada 2. novembrī 0

Pirms 80 gadiem, 1935. gada 2. novembrī, plkst. 11 tieslietu ministrs Hermanis Apsītis, asistējot Bauskas pašvaldības pārstāvjiem un citām amatpersonām,  atklāja Rīgas–Bauskas šoseju.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Sēras par Timmu gan bija īsas: Sedokova nāk klajā ar paziņojumu, ko fani nudien negaidīja
“Tas bija biedējoši, bet bija jārīkojas!” Lelde Ceriņa atklāj, ka patiesībā bijusi pirmā traģiskajā avārijā uz Ventspils šosejas un palīdzējusi cietušajiem bērniem
Kokteilis
Svari – Audi, vērsis – Volvo. Kāda automašīna piemērota tavas zodiaka zīmes pārstāvjiem? 13
Lasīt citas ziņas

Starp abām pilsētām ceļš, protams, pastāvēja arī agrāk, taču nu tas bija iztaisnots un padarīts līdzenāks, iegūstot tagadējo trasi. Jaunās šosejas būvi iesāka 1924. gadā, un tā bija pirmā, kas sākta un pabeigta Latvijas valsts pastāvēšanas laikā. Agrāko 72 km vietā tagad starp pilsētām bija 67 km. Šosejas posmi bija attiecīgi bruģēti, asfaltēti, ar grants segumu. Ceļš bija 10 m plats, pārredzamiem līkumiem, bez stāviem kāpumiem un kritumiem, iztaisnots. Sagaidīja, ka tam būs liels ekonomiskais efekts. Atklājot būvi, ministrs Apsītis uzsvēra: “Lielceļš, pa kuru braukuši mūsu senči daudz gadu simteņus atpakaļ, pa kuru latvietis braucis jaunākos laikos, pavasaros un rudeņos mocīdamies ar ceļa grūtībām, ir kļuvis par skaistu šoseju, ar kuru var lepoties ne tikai valsts novadi, kurus šķērso šis satiksmes ceļš, bet katrs latvietis.”

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.