1933. gada 2. janvārī 0

Pirms 80 gadiem, 1933. gada 2. janvārī, Latvijas iedzīvotāji modās ar preses vēsti, ka naktī, atgriežoties no Jelgavas Rīgā, avāriju piedzīvojis premjera Marģera Skujenieka auto.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Dzimuši ģēniji: šīm zodiaka zīmēm ir augstākais IQ 4
TV24
Ieskicēta krievu karavīra – “briesmīgā pretekļa” – seja: “Tāds nogalina atbildīgi, tā ir slima biomasa!”
TV24
“Tā ir cūku kūts. Pat cūkas dzīvo labāk.” Krievijas Ārējās izlūkošanas dienesta vadītājs nosauc 3 nosacījumus, lai vienotos ar Ukrainu 99
Lasīt citas ziņas

Klīda visādas baumas, pat par nezināmu personu organizētu diversiju, taču patiesībā avārija notika tumsas apstākļos Rīgas–Jelgavas šosejas sliktā stāvokļa dēļ, jo ceļa segums bija noledojis, kamdēļ auto noslīdēja no šosejas, kaut ātrums bija vien 40 – 50 km/h. Valdības galva avārijā tikpat kā necieta, tāpat kā viņa šoferis Roberts Anītis, kurš skaitījās viens no labākajiem vadītājiem Rīgā. Lauztā rokā un dažādās sīkās skrambās un sasitumos iedzīvojās vien Skujenieka dzīvesbiedre Alīde. Ziņas par to, kurš negadījuma brīdī atradies pie stūres, avīžu izklāstījumā bija pretrunīgas. Jāpiezīmē, ka Skujenieka braucamo, saskaņā ar “Jaunākajām Ziņām”, no grāvja izdevās izvilkt tikai ar aizsargu rīcībā esošo kāpurķēžu tanketi.

 

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.