Megana Mārkla un princis Harijs noslēguši sadarbības līgumu ar kosmētikas zīmolu, kam tiek pārmests rasisms 16
Princis Harijs un Megana Mārkla noslēguši sadarbības līgumu ar kosmētikas gigantu “Procter & Gamble”, tomēr tas raisījis skarbu kritiku no sabiedrības puses. Par to ziņo “New York Post”.
Tiek vēstīts, ka dusmas un neizpratni radījis fakts, ka Saseksas hercogi, kuri vēl nesen intervijā ar Opru Vinfriju vainoja karalisko ģimeni rasismā un vienmēr par to ir aktīvi runājuši, noslēguši sadarbības līgumu ar kosmētikas gigantu, kura preču klāstā ir krēms, kas paredzēts, lai “balinātu” tumšas krāsas ādu. Par šo produktu jau izskanējuši vairāki aicinājumi uzņēmumu boikotēt un liegt šādu produktu tirgot veikalu plauktos, jo vairums uzskata, ka tas norāda uz rasismu.
Eksperti uzskata, ka prinča Harija un Meganas Mārklas sadarbība ar “Procter & Gamble” nav saprātīgs lēmums, jo laulātais pāris tik aktīvi diskutē par jautājumiem, kas saistīti ar rasismu un piedalās dažādās intervijās saistībā ar šo tēmu.
“Megana ne reizi vien ir aktualizējusi rasisma tēmu, tāpēc viņas sadarbība ar šo kompāniju šķiet vairāk kā dīvaina,” – sacījis bijušais kompānijas “Procter & Gamble” darbinieks Alekss Malufs.
Bet augstskolas pasniedzēja, profesore un lektore Džoanna Rondilla akcentējusi, ka pēc skandalozās intervijas Oprai Vinfrijai, hercogiene būtu daudz nopietnāk jāizturas pret biznesa piedāvājumiem. “Es nedomāju, ka šī sadarbība nospēlēs viņiem par labu,” – sacīja profesore.
Sagatavots pēc ārzemju preses materiāliem.