1899. gada 29. aprīlī. 100 km/h robeža pārvarēta! 0
Pirms 120 gadiem beļģu sacīkšu auto braucējs un inženieris Kamils Ženatci īpaši šim mērķim konstruētā elektromobilī “La Jamais Contente” (“Vienmēr neapmierināts”) pirmais pasaulē ar automašīnu pārsniedza ātruma robežu 100 km/h un traucās ar ātrumu 105 km/h. Rekords tika uzstādīts divu kilometru posmā pie Ašēras netālu no Parīzes. Pirmajā kilometrā notika ieskriešanās, bet otrā kilometra 34. sekundē Ženatci sasniedza 100 km/h atzīmi. Ar tolaik parastajiem auto vēl neierasti pamatīgām pneimatiskajām riepām apgādātais braucamais bija izgatavots no viegla alumīnija sakausējuma, nedaudz saplacinātas raķetes formā. Auto virsbūves formai vajadzēja uzlabot aerodinamiku – tas bija pirmais mēģinājums šajā jomā automašīnu būves vēsturē, taču vienlaikus pozitīvo efektu gaisa pretestības mazināšanā sabojāja braucēja stāvoklis augstu virs karosērijas un nenosegtie spieķotie riteņi. Auto bija arī smags – 1450 kg. Uz priekšu to dzina divi 25 ZS elektromotori un 82 elementu svina akumulatoru baterija. Katra elementa svars bija 10,4 kg ar kapacitāti 135 ampērstundas un 27 ampēru izlādes strāvas. Motivāciju rekordam Ženatci radīja pastāvīgā konkurence ar ātrumsacīkšu dalībnieku Gastonu de Šaslū-Lobā, kurš tā paša gada martā bija pārspējis beļģi, sasniedzot 92,69 km/h. Tiesa, arī Ženatci rezultāts nenoturējās pārāk ilgi. 1902. gada 13. aprīlī viņu pārspēja francūža Leona Serpolē tvaika auto. Braucot pa slaveno Angļu promenādi Nicā, tas attīstīja ātrumu 120,8 km/h.