Kas tālāk 5
Latvijas Pašvaldību savienībā teic, ka Rīgai kā valsts galvaspilsētai pienāktos papildu atbalsts funkciju veikšanai, vienlaikus gan jārisina ar pelēko sektoru saistītie samezglojumi. Tiek lēsts, ka ēnu ekonomika sabiedriskajā transportā veido vismaz 5 – 10% īpatsvaru. “Likumsargiem likumu nesakārtotības dēļ ir sasietas rokas tās apkarošanai pasažieru pārvadājumos,” teic LPS padomnieks Aino Salmiņš.
M. Gailītis uzsver – arī nākamajā gadā noteikti saglabāšoties visas atlaides cilvēku grupām, kas tās saņem šajā gadā. Patlaban pilnu brauciena maksu Rīgā maksā vien 44% pasažieru. Ja biļete maksās dārgāk, to jutīšot tikai pilnu biļetes cenu maksātāji.
Par papildu atbalstu pasažieru pārvadājumiem galvaspilsētā 15. decembrī kopā ar Kasparu Gerhardu un Nilu Ušakovu lemšot arī Satiksmes ministrijas pārstāvji. Ministru prezidente Laimdota Straujuma ļoti skeptiski vērtē papildu atbalsta piešķiršanu Rīgai.