Kas tālāk 5

Latvijas Pašvaldību savienībā teic, ka Rīgai kā valsts galvaspilsētai pienāktos papildu atbalsts funkciju veikšanai, vienlaikus gan jārisina ar pelēko sektoru saistītie samezglojumi. Tiek lēsts, ka ēnu ekonomika sabiedriskajā transportā veido vismaz 
5 – 10% īpatsvaru. “Likumsargiem likumu nesakārtotības dēļ ir sasietas rokas tās apkarošanai pasažieru pārvadājumos,” teic LPS padomnieks Aino Salmiņš.

Reklāma
Reklāma
TV24
“Laikam par to nevaru stāstīt, bet…” Rajevs atklāj iepriekš nedzirdētu informāciju par Rinkēviča un Trampa telefonsarunu
“Baidens nolēmis skaisti aiziet no dzīves, paņemot sev līdzi ievērojamu daļu cilvēces.” Medvedevs biedē ar Trešo pasaules karu
7 brīnumēdieni! Pārtikas produkti, kuru regulāra iekļaušana ēdienkartē kavē ādas novecošanos
Lasīt citas ziņas

M. Gailītis uzsver – arī nākamajā gadā noteikti saglabāšoties visas atlaides cilvēku grupām, kas tās saņem šajā gadā. Patlaban pilnu brauciena maksu Rīgā maksā vien 44% pasažieru. Ja biļete maksās dārgāk, to jutīšot tikai pilnu biļetes cenu maksātāji.

Par papildu atbalstu pasažieru pārvadājumiem galvaspilsētā 15. decembrī kopā ar Kasparu Gerhardu un Nilu Ušakovu lemšot arī Satiksmes ministrijas pārstāvji. Ministru prezidente Laimdota Straujuma ļoti skeptiski vērtē papildu atbalsta piešķiršanu Rīgai.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.